۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۶۱۶۲۷۰
حجت الاسلام پژمانفر در گفت وگو با رسا:

مسؤولان در حوزه فرهنگی ضعف جدی دارند | نفوذ فرهنگی را دست کم نگیریم

مسؤولان در حوزه فرهنگی ضعف جدی دارند | نفوذ فرهنگی را دست کم نگیریم
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از کم کاری مسؤولان در حوزه های فرهنگی، نسبت به تلاش دشمن برای نفوذ فرهنگی و گسترش ولنگاری فرهنگی در جامعه هشدار داد.

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با بیان اینکه «ولنگاری فرهنگی» در بخش های مختلف نتیجه برنامه ریزی ها و اقدامات دشمن است، گفت: امروز اتفاقات نگران کننده ای را در عرصه های فرهنگی شاهد هستیم.

وی با ابراز نگرانی از پدیده «نفوذ فرهنگی» اظهار داشت: ما امروز نگران نفوذ در بخش هایی همچون حوزه های امنیتی و نظامی نیستیم، بلکه نگران نفوذ در عرصه های فرهنگی هستیم، زیرا دشمن همواره برای از بین بردن فرهنگ ایران اسلامی در تلاش و کوشش است.

حجت الاسلام پژمانفر با بیان اینکه امروز دشمن قصد دارد بالاترین لطمه ها را به فرهنگ ایران اسلامی وارد کند، خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامات سازمان یافته دشمن و تلاش و برنامه ریزی که برای نفوذ فرهنگی دارد، مسؤولان باید همواره مراقب و بیدار باشند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مسؤولان کشور به ویژه مسؤولان فرهنگی باید با تمام جدیت به مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن در همه ابعاد بپردازند.

وی با اشاره به اینکه مسؤولان از جامعه در برابر خطر «ولنگاری فرهنگی» محافظت کنند، ابراز کرد: دشمن با نفوذ فرهنگی توانسته است در زمینه هایی همچون تولید محصولات فرهنگی، سینمایی، تئاتر و موسیقی نوعی ولنگاری فرهنگی ایجاد کند.

حجت الاسلام پژمانفر در پایان یادآور شد: با توجه به شواهد و قرائنی که وجود دارد، در می یابیم که مسؤولان کشور در حوزه های فرهنگی ضعف بسیار زیادی دارند و ما خلأ های زیادی را در زمینه های فرهنگی احساس می کنیم./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات